sobota, 29 lipca 2017

Na księżyc i spowrotem / To the moon and back

Hejka
Tu Olga. dziś przygotowałam prace zainspirowaną moim ulubionym miłosnym powiedzonkiem "to the moon and back ( czyli do księżyca i z powrotem). Użyłam potrójnej bazy ale wykorzystałam tylko dwa koła a księżyc zrobiłam z odpadu ze SnipArtowego Manekina 3D. Wykorzystałam tez kilka innych ulubionych tekturek ze SnipArt żeby oprawić najulubieńsze zdjęcie moich rodziców.

Hey there !
Its Olga here ! Today i have work inspired by one of my favorite love sentiments now available in SnipArt "to the moon and back" I use sentiment  and set of round bases ( I use only 2 of them and moon I have made from 3D mannequin leftover ) as well as other SnipArt chipboards to frame my favorite photo of my parents.
To add colors to my work I used 13arts black gesso and mica powders to add nice shine.







 Wykorzystałam / I used
  Bazy tagowe 5szt.- DUŻE  Tryptyk - koła 3szt.  Serce ażurowe - GWIAZDKI  Kłódki i klucze - zestaw   Mandalas Dreams - Mandala #1 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz