czwartek, 17 marca 2016

Skacz, skrzydła zbudujesz po drodze na dół...

Witajcie!
Dzisiaj mój pierwszy post dla SnipArt i jest mi niezmiernie miło, że mogę być częścią tak wspaniałego DT i pracować na rewelacyjnych tekturkach. Mam nadzieję, że z chęcią będziecie podglądać moje prace.
:)
Na powitanie, przygotowałam nieco mroczny, mediowy shadowbox, w którym chciałam pokazać Wam, że nasze tekturki rewelacyjnie nadają się też do mediowych prac.
 Aby środek był bardziej przestrzenny, dodałam tło "plaster miodu", gazę i całą masę szklanych mikrokulek w dwóch rozmiarach, płatków miki, różnego rodzaju brokatu i mgiełek.
 Tekturkę umieściłam też nieco wyżej, co dodało jeszcze więcej przestrzenności, a na niej, przykleiłam dziewczynkę - aniołka.
Zapraszam do obejrzenia kilku zdjęć szczegółów
:)
W pracy użyłam ślicznej ramki z koronką
 Ramka z koronką #5
Do zobaczenia!
:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz