piątek, 4 marca 2016

Design Team

Najwyższy czas przedstawić nasz nowy skład Design Team'u.
Było mi bardzo ciężko wybrać tylko kilka osób spośród tak wielu zdolnych dusz, które przysłały swoje zgłoszenia.. podejrzewam, że co nabór będzie ciężej, ale to dobrze - znaczy to, że my scraperki rozwijamy swoje umiejętności i nie osiadamy na laurach :)

A kto będzie Was inspirował i tworzył piękne prace ze snipartowych produktów?
Poznajcie je bliżej... choć pewnie te dziewczyny bardzo dobrze już znacie :)


Kochani :)
Ogromnie cieszę się, że nadal będę mogła Was inspirować na blogu SnipArt. Już troszeczkę mnie znacie i wiecie, że albumy kocham ponad wszystko, ale mam jeszcze kilka nieodkrytych pomysłów, którymi pragnę się z wami podzielić. Kobieta zmienną jest, a więc i mój styl jest zmienny, czasem na bogato, a czasem bardziej skromnie, ale niemalże wszystkie moje prace łączy jedno – TEKTURKI, które lubię bardzo i często powtarzam, że to właśnie one są dopełnieniem każdej pracy :) Nie znajdziecie u mnie zbyt wielu kolorów, ale mam nadzieję, że to co robię będzie was inspirowało i dawało dużo radości.


Na imię mi Magda, w świecie blogowym, jestem znana jako "eMKa". Bloga, założyłam 6 lat temu, po to, by pokazywać ręcznie robioną biżuterię. Później był decoupage, ale ostatecznie, moje serce skradły zabawy z papierem, głównie - tworzenie ręcznie robionych kartek, choć znajdzie się też kilka albumów, pudełek, pudełeczek... To właśnie w tym czuję się coraz pewniej, choć oczywiście ciągle się uczę i poznaję nowe techniki, udoskonalając tym samym swoje „małe cudeńka”. Uwielbiam ozdabiać je samodzielnie skręconymi kwiatkami, dopieszczać każdym drobnym szczegółem i dodatkiem, tworząc przy okazji wieczny bałagan na biurku ;)

Ostatnio, zaczęłam też tworzyć prace w innych formach i technikach, aktualnie przepadłam w mixed-media i szczerze powiem - bardzo mi się ta “przepaść” podoba :))


Witam serdecznie,
Mam na imię Ola, mieszkam w małej wsi na południu Polski. Na co dzień studiuję psychologię, wieczorami całkowicie oddaję się mojej ogromnej pasji czyli scrapbookingowi.
Najczęściej tworzę kartki, choć co raz częściej sięgam po scrapy. Moje prace są bardzo różne, kolory i ich styl zależą tak naprawdę od tego, co aktualnie się u mnie dzieje :) Bywają więc lekko szalone ale i dopieszczone w każdym calu.



Hi!
My name is Djamila, or Djam. I'm 38. I live in north of France, next to Lille. I love crafting: sewing, embroidering, knitting, but since some years, I'm crazy about scrapbooking! I have an eclectic style with some bias toward Mixed Media and romantic style. I love sharing and love create video process.


Witam serdecznie :) 
Nazywam się Ola/Ikemo. Jestem energiczną, wesołą postacią, którą kilka lat temu pochłoną doszczętnie kolorowy świat papieru :) Od tamtej pory (choć- ciężko się przyznać- próbowałam), nie mogę się z nim rozstać. Ma tą magiczną moc przyciągania mnie jak magnez :P
 Tworzę prace bardzo przestrzenne, bogate w dodatki i strzępienia. Styl w którym pracuje jest mocno uzależniony od mojego nastroju. Zazwyczaj przelewam na papier swoje odczucia i emocje, które w danym dniu mi towarzyszą, dlatego też w mojej galerii prac zleźć można tak wiele różnych form. Ciągle próbuję czegoś nowego i nie zamykam się na zmiany. :)



Witajcie!
Mam na imię Marta. Mam 31 lat. Moje życie jest strasznie pokręcone, bo wiele w nim różnych zajęć i czynności, na które rzadko starcza mi doby. Często nie potrafię usiedzieć w miejscu - zawsze muszę się czymś zajmować i coś tworzyć. Mimo, że prowadzeniem swojego prywatnego bloga, zajęłam się dopiero w maju 2011 roku, to z papierem mam do czynienia odkąd pamiętam. Od dziecka zbierałam różne ścinki, niepotrzebne dekoracje, karteczki, złotka i robiłam z nich różne twórcze tworki i potworki. Spędzało to sen z powiek mojej biednej mamie, która wiecznie widziała w moim pokojowym kąciku stosy różnych papierów od ziemi aż po sufit.
Nie porzuciłam zamiłowania do papieru w zasadzie nigdy. Skończyłam szkołę poligraficzną w Katowicach, na kierunku „grafika, skład i przygotowanie do druku” - a spędzone 5 lat na prywatnych warsztatach w różnych drukarniach i wydawnictwach, utwierdziło mnie w przekonaniu, że poligrafia, drukarstwo i grafika to moja największa pasja i wielka frajda.
Najczęściej tworzę karty okolicznościowe ale popełniłam także kilka albumów w całości ręcznie wykonanych. Obojętnie co robię - zawsze staram się robić to jak najlepiej i jak najdokładniej. Wkładam w moją pracę całą swoją duszę, pasję i odrobinę talentu. Uwielbiam dokładać do projektów masę detali. Kocham dodatki w postaci licznych kwiatów i motyli - czy to papierowych, czy filcowych, czy po prostu wycinanych nożyczkami z arkusza papieru - zawsze pełno ich w moich pracach i zawsze wyglądają dla mnie pięknieeeee. Moimi ulubionymi narzędziami w pracy są przeróżne stemple, tekturki oraz wykrojniki których to uzbierało mi się całkiem sporo przez te 5 lat. Chyba nie posiadam jeszcze własnego stylu tworzenia i wiele moich prac różni się od siebie ale uwielbiam kolor, łączenie i mieszanie barw oraz wszelkie wariacje w 3D :)
Mam nadzieję, że żadna z moich prac tutaj pokazanych nie zawiedzie nikogo, a projekty staną się inspiracją dla każdej osoby odwiedzającej blog Snip Art - ze swojej strony serdecznie zapraszam.





Mam nadzieję, że dzięki tym utalentowanym dziewczynom, znajdziecie tu wiele pięknych inspiracji i ciekawych porad :)

Pozdrawiam serdecznie


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz