czwartek, 24 września 2015

Kursik na kolorowe dodatki :)




Hej :) 

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać w jaki sposób tworzę kolorowe dodatki do swoich prac :) Metody niektórym z Was są z pewnością znane, ale może kogoś zainspiruje bądź też komuś pomoże krótki kursik na to jak można pobawić się ze swoimi tekturkami. 

Poniżej widzicie zestaw startowy, który sobie przygotowałam :) 





Zacznijmy od baloników :) 


Jak widzicie baloniki tuszuję jednym tuszem tyko stopniowo, brzeg z jednej strony koloruję mocniej, żeby uzyskać efekt cieniowania :) 





Następnie biorę magica i nakładam go delikatnie na baloniki :) W tym momencie najważniejsze to uważać na pęcherzyki powietrza i wiadomo - im gładsza będzie warstwa magica - tym lepiej, jednak nie przejmujcie się jedną czy dwiema grudkami :) Efekt i tak powinien być ładny :) 



Tak wyglądają moje baloniki pokryte Magiciem :) Czas schnięcia zależy od warstwy kleju - w tym przypadku zajęło to około pięciu godzin, stąd też, jeśli spodobają Wam się tego typu ozdoby musicie uzbroić się w cierpliwość :) Ja zwykle po prostu swoje tekturki przygotowuję hurtowo i zostawiam do schnięcia na noc :) 

Teraz weźmy na tapetę ażurowe serduszko :) 


Do potuszowania go wybieram 2-3 odcienie tuszy. W moim przypadku jest to pomarańczowy oraz odcienie różu. Brzegi postanowiłam potraktować kolorem pomarańczowym, a środek nieco delikatniej różem i czerwienią. :) 


Następnie serduszko posypałam przezroczystym pudrem do embossingu i potraktowałam nagrzewnicą :) 

A teraz to co scraperki uwielbiają dodawać wszędzie - serducha! 


Tu użyłam bardzo prostego sposobu - pokolorowałam serce kredkami akwarelowymi :D Jak widzicie nie starałam się zbyt mocno przy kolorowaniu - bo wiadomo, że pędzelek z wodą tak zaczaruje, że naszych niedoskonałości nie będzie widać :) 


Serduszko posypałam pudrem do embossingu, co nie było konieczne - ale nadało ciekawą strukturę po użyciu nagrzewnicy :) 

A teraz pokażę Wam proste prace, w których główną ozdobą są stworzone podczas kursu tekturki :) 
Przy okazji widzicie też napisy, które zwyczajnie potraktowałam czarnym tuszem :) 









I zbliżenie na nasz balonik po wyschnięciu : 


Mam nadzieję, że kursik Wam się spodobał! :) 

Produkty, których użyłam: 
Baloniki #1  napis "Happy Birthday" - 1 szt.  napis "little thing great joy" - 1szt.   napis "Special for you"  Serce ażurowe - DUŻE  Serduszka - zestaw

Pozdrawiam :)

Sajcia  

2 komentarze: