wtorek, 29 września 2015

Jesienny magnes - kurs.

Czy tego chcemy, czy też nie - mamy już jesień.
W związku z tym chciałam Wam pokazać jak łatwo i szybko
można przygotować jesienny magnes na lodówkę.

POTRZEBUJEMY:
papiery w jesiennej kolorystyce - ja wybrałam kolekcję "Palce lizać"
kawałek grubszego białego papieru
tekturowe babeczki
wykrojniki kółka w 3 rozmiarach (u mnie: 6,2 cm, 4,5 cm i 3,9 cm)
wykrojnik serwetka (wykorzystałam wyciętą już "listkową" serwetkę)
kawałek magnesu (może być z odzysku, np. z jakiegoś jogurtu)
kosteczki 3D

perełki w płynie
nożyczki
klej




KROK 1.
Z wybranych papierów wycinamy po jednym kółku z każdej wielkości.
Największe i najmniejsze kółko są u mnie z tego samego, dwustronnego papieru,
więc chcąc zaoszczędzić ;) najmniejsze kółko wycięłam w tym największym.
Kółko średniej wielkości wycinamy białe.




KROK 2.
Najmniejsze kółko przyklejamy do średniego - białego,
a na największe naklejamy kosteczki 3D.




KROK 3.
Jeżeli tak jak ja, w największym kółku macie dziurę,
to białe kółko podklejacie dwoma warstwami kosteczek 3D,
a jeśli nie, to tylko jedną warstwą.




KROK 4.
Na serwetkę naklejamy największe kółko, a następnie mniejsze.
W ten sposób zrobiły nam się ładne warstwy.





KROK 5.
Magnes przycinamy do takiej wielkości, żeby nie był widoczny pod serwetką.
Następnie naklejamy na niego kosteczki 3D i przyklejamy z tyłu naszej kompozycji.
W ten sposób serwetka nie będzie dotykała bezpośrednio lodówki.




KROK 6.
Na środek naklejamy tekturową babeczkę.




KROK 7.
Na brzegu największego kółka robimy małe kropeczki perełkami w płynie.
Między serwetką, a największym kółkiem chciałam umieścić zwinięty sznurek,
ale na końcu zrezygnowałam z tego pomysłu.




KROK 8.
Gotowe! :)
Na żywo prezentuje się zdecydowanie lepiej.




WYKORZYSTAŁAM:

zestaw papierów "Palce lizać"


Miłego dnia!



2 komentarze: