sobota, 14 marca 2015

Jeszcze ja - Marta

Witajcie..

Na zakończenie prezentacji twórców tego bloga jeszcze ja - Marta.
Strasznie mi miło, że Asia M., Asia D., Monika i Ola zgodziły się pomóc mi w tworzeniu tego miejsca. Jestem pewna, że dzięki nim znajdziecie tutaj wiele pięknych inspiracji, ciekawych wyzwań i nowych pomysłów na swoje małe dzieła.
Cóż mogę o sobie powiedzieć? Jestem szczęśliwą żoną i matką dwóch gwiazdeczek, byłą tancerką,
z wykształcenia grafikiem - z zamiłowania scraperką ;) Jestem nierozgarniętą bałaganiarą i wiecznie spóźnialską, lubię kawę i wierzę, że piątek 13. to najgorszy dzień.
Artystyczną duszą byłam od zawsze, w szkole malowałam, później rysowałam, a w międzyczasie tańczyłam. Taniec był moim życiem, spełniałam się tworząc choreografie, a kiedy musiałam zrezygnować, z pomocą przyszła grafika i papierki... i tak już od 8 lat.
Poniżej kilka zdjęć moich prac, natomiast pozostałe (nie tylko papierowe) znajdziecie na blogu "Papierowo, scrapowo, artystycznie..."






Pozdrawiam ciepło i życzę Wam udanego weekendu!

3 komentarze:

  1. Fantastyczne dziewczyny wybrałaś ;) Życzę z całego serca powodzenia i pełno inspiracji dla całego Dt....ostatnia praca powalająca ;)....pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prace i wspaniały team, kibicuję i czekam z niecierpliwością na kolejne inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń